سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متعلقات کارت پی وی سی

متعلقات کارت پی وی سی

کارت های شناسایی،کارت مترو،کارت اتوبوس،کارت بانکی،کارت بنزین،کارت دانشجویی و دانش آموزی و کارت های شناسایی دیگر از مهم ترین کارت هایی هستند که فرد در طول روز و زندگی روزمره به آن ها نیاز دارد و باید در حفظ و نگهداری از آن ها دقت زیادی داشته باشد به همین دلیل پوشش ها و نگهدارنده هایی در انواع و طرح های مختلف با خصوصیات متفاوت تولید میشوند تا با استفاده از آنها بتوانیم کارت های خود را از آسیب های مختلف مثل: شکستگی, رنگ پریدگی, خیس شدن و حتی مفقود شدن حفظ کنیم.

از این متعلقات کارت ها میتوانیم به جاکارتی پوشش و محافظ کارت،گیره نگهدارنده کارت،بند گردن آویز کارت و ... اشاره کنیم.

 

جا کارتی 

جاکارتی ژله ای به عنوان ابزاری برای محافظت و نگهداری کارت شناسایی و کارت پرسنلی شناخته می‌شود و امکان نشان دادن آن به دستگاه های کنترل تردد را فراهم می کند.

 

معرفی جاکارتی ژله ای 

در این محصول قسمت نگهداری کارت با استفاده از یک ماده ژله ای و شفاف ساخته شده که امکان نگهداری کارت به صورت عمودی را فراهم می‌کند. این جا کارتی ها به طور ویژه برای کارت ورود به سمینار، کارت ورود به جلسه و کارت ورود به مراسم های مختلف استفاده می‌شوند.

 

 

نکات مثبت و منفی جاکارتی ژله ای

جاکارتی ژله ای یا جاکارتی PP به دلیل طراحی منحصر به فرد خود، انتخاب بسیاری از سازمان های محسوب می شود. این ابزارها انعطاف پذیری بالایی دارند و خیلی بهتر به سطح کارت می چسبند. به همین دلیل تاثیر شرایط محیطی روی آنها به حداقل می رسد. وزن سبک، سهولت در استفاده و وزن پایین از دیگر ویژگی های برجسته این جاکارتی هاست.

اما در طرف مقابل باید بپذیریم که این ابزارها مقاومت مکانیکی بالایی ندارند و در برابر حرارت هم ضعیف هستند. حرارت دیدن کارت و رسیدن مواد روغنی به لایه های داخلی ممکن است منجر به پاک شدن اطلاعات چاپ شده سطح کارت شود.

 

اهمیت استفاده از جاکارتی

استفاده از جاکارتی ژله ای می تواند مزایایی جالبی داشته باشد که انتظار هر فرد از آنها متفاوت است:

این ابزارها طول عمر کارت را بالاتر می برند

 این ابزار ها دسترسی به کارت را آسان تر می کنند.

این ابزار ها برای کارت های هوشمند مانند کارت مایفر امکان استفاده به صورت تماسی و غیر تماسی را دارند.

فرد با وجود جاکارتی قدرت مانور بیشتری دارد و می تواند به خوبی از دست های خود استفاده کند.

این ابزار از شکسته شدن کارت شناسایی و کارت پرسنلی جلوگیری می کند.

احراز هویت و کنترل تردد با وجود این ابزار ساده تر و راحت تر است.

 

کاربردهای جاکارتی ژله ای

برای جا کارتی ها امکان تغییر در قسمتهای مختلف وجود دارد که شامل تغییر در اندازه محل نگهداری کارت، تغییر در جنس به کار رفته برای جاکارتی و همچنین تغییر در نحوه استفاده از آن ها می شود. پس می توانیم از آنها در نقش های مختلفی استفاده کنیم:

به عنوان یک پوشش برای کارت شناسایی و کارت پرسنلی

امکان استفاده از آنها برای کارت های با اندازه های متفاوت

استفاده به عنوان ابزار نگهداری کارت در جلسات و آزمون های مهم مانند کنکور

فراهم آوردن امکان کنترل تردد به صورت تماسی و غیر تماسی در بخش های مختلف سازمانی

 

خرید جاکارتی ژله ای

مهم ترین و اصلی ترین فاکتوری که در خرید جاکارتی PP باید رعایت شود اندازه استاندارد محل نگهداری کارت است. سایز کارت پی وی سی متغیر است و برای هر کاربردی اندازه استاندارد تعریف شده است. بنابراین در انتخاب جاکارتی ژله ای باید این اندازه ها را در نظر بگیرید و موارد دیگری مانند نحوه استفاده از کارت و همچنین طراحی کارت به صورت افقی و عمودی را در نظر داشته باشید.