سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهمترین لوازم جانبی کارت شناسایی

لوازم جانبی کارت شناسایی

چاپ کارت پی وی سی فرآیند بسیار مهمی است اما چیزی که منجر به ایجاد یک پروسه چاپ موفق می گردد انتخاب لوازم جانبی کارت شناسایی است. لوازم جانبی یا نگهدارنده های کارت از گیره گرفته تا آویز گردن برای کارت های PVC عرضه می شوند. لوازم جانبی کارت شناسایی به منظور افزایش طول عمر کارت، سهولت در استفاده از کارت و جلوگیری از شکستن کارت و پاک شدن اطلاعات روی آن استفاده می شود. انتخاب و خرید لوازم جانبی کارت شناسایی تا حدود زیادی به خصوصیات ذاتی و مواد اولیه به کار رفته در ساخت کارت هر شخص بستگی دارد. با توجه به نوع کارت شناسایی و روش های مناسب جهت استفاده و نگهداری از آن می توان مناسب ترین لوازم جانبی را انتخاب نمود. همه ما می دانیم که کارت‌های شناسایی معمولا از جنس مقوا یا PVC ساخته می شوند. هستند یا با استفاده از مقوا ساخته می‌شوند. سایر موارد و تجهیزات استفاده شده در آن ها و همچنین نحوه استفاده از کارت شناسایی هم تحت تأثیر مواد اولیه استفاده شده در تولید آن قرار دارد. طی مقاله زیر قصد داریم لوازم جانبی کارت شناسایی که منظور نگهداری از کارت مورد استفاده قرار می گیرند معرفی نمایید.

 

جاکارتی

جاکارتی جزو مهمترین متعلقات کارت شناسایی به شمار می رود که استفاده از آن در همایش ها و نمایشگاه ها رایج است. جاکارتی نوعی پوشش محافظ است که جهت حفاظت از کارت های پی وی سی در برابر آسیب ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول که در بازار به هولدر، کاور کارت یا نگهدارنده کارت نیز معروف است معمولا از جنس پلاستیک، در ابعاد و اشکال مختلفی به صورت عمودی یا افقی ساخته می شود. در واقع کارت هولدر نوعی کاور محافظ برای کارت های پی وی سی نظیر کارت پرسنلی PVC یا شناسایی است که از آن ها در برابر صدمات احتمالی محافظت می نماید. جا کارتی‌ها از تأثیر محیط بر روی کارت جلوگیری می‌کند و امکان استفاده از خصوصیات و ویژگی‌های دیجیتالی آن را نیز به ما می‌دهد. استفاده از جاکارتی مزایای متعددی دارد بعنوان مثال نشان دادن کارت های شناسایی را آسان می کند. به کارکنان امنیتی امکان می دهد تا افراد را به راحتی شناسایی نمایند؛ مهمتر از همه از کارت شناسایی در مقابل سایش و پاره شدن محافظت می نماید. جاکارتی ها در انواع مختلفی وجود دارند که مهم‌ترین فاکتور در دسته بندی آن‌ها مواد اولیه به کار رفته برای ساخت آن هاست. جاکارتی شیشه‌ای، جاکارتی شفاف شیشه‌ای، جاکارتی با گیره و جاکارتی ژله‌ای مدل های مختلف این دسته از جاکارتی ها هستند. جاکارتی های شیشه‌ای به دلیل عدم تأثیر بر روی چاپ روی کارت بهترین گزینه در میان سایر نمونه ها به شمار می‌روند. این نوع نگهدارنده کارت پی وی سی به واسطه گیره ای که به آن متصل است به راحتی بر روی لباس و یا از طریق بند گردن قابل نصب بر روی لباس میباشد.

 

مزایای جاکارتی

  • حفاظت از کارت در برابر آسیب های احتمالی
  • حفاظت از کارت شناسایی در برابر مفقود شدن
  • دسترسی آسان و سهولت فرآیند نمایش کارت شناسایی
  • حفاظت از کارت شناسایی در برابر سایش و پاره شدن

 

بند گردن آویز

نگه داشتن تمام انواع کارت های پی وی سی، نیاز به بند گردن آویز دارد و در سمینارها و گردهمایی‌های شلوغ کاربرد دارد. بند گردن آویز از این جهت گزینه خوبی محسوب می‌شود که فرد می‌تواند فعالیت‌های مختلفی داشته باشد و همزمان امکان شناسایی و احراز هویت خود را نیز داشته باشد. گردن آویز کارت شناسائی مدل ‌های مختلفی دارد. برخی از انواع این محصولات دارای یک قسمت جاکارتی استاندارد هستند که کارت در یک محفظه پلاستیکی یا جاکارتی شیشه ‌ای قرار می‌گیرد و حفاظت کاملی از آنها انجام می ‌دهد. نمونه دیگر این لوازم جانبی دارای یک گیره هستند که به صورت قفل کارت شناسایی را نگهداری می‌کند و مانع از افتادن آن می‌شود. این گیره‌ها شامل گیره کارت استیل، گیره کارت آهنربایی، گیره کارت پلاستیکی و گیره کارت فلزی می‌شوند. دسته سوم گردن آویزهایی هستند که برای کارت‌های شناسایی فانتزی استفاده می ‌شوند و برای آنها اندازه یا شکل استاندارد وجود ندارد. آویزهای گردنی ممکن است به شکل بند آویز هم طراحی شوند که به عنوان بند کارت شناسایی شناخته می‌شوند.

 

کاربرد بند گردن آویز

استفاده از بند گردن آویز را می توان جهت تفکیک اعضای یگ مجموعه از بازدید کنندگان یا مشتریان مورد استفاده قرار داد. این بندها را می توان بعنوان یک محصول ضروری و جدا نشدنی از مجموعه ها معرفی نمود. زیرا می تواند می ‌توانند نقش مهمی در تبلیغات داشته باشند و با دادن جلوه به مجموعه یک دید متفاوت در مشتری ایجاد نماید. بند آویز گردن را می توان به عنوان ابزاری برای تبلیغات استفاده نمود که نیاز به پرداخت هزینه های زیادی ندارد. این محصول را می توانید در هر تعدادی که می خواهید تهیه کنید و بعنوان هدایای تبلیغاتی در اختیار افراد قرار دهید. بندهای گردن آویز در رنگ بندی های متنوعی وجود دارند و این تنوع حق انتخاب بیشتری را به شما می دهد و می توانید بندهایی را متناسب با سلیقه‌ های مختلف مخاطبان خود داشته باشید.

 

نکات مهم در خرید بند گردنی

اولین نکته ای که در انتخاب یک آویز گردنی مهم است اندازه آن است. اگر نمی خواهید برای مجموعه خود یک بند گردن آویز اختصاصی تهیه کنید توصیه می شود رنگی را تهیه کنید که با رنگ سازمانی شما همخوانی داشته باشد.

نکته دوم استفاده از رنگ و المان های مناسب در طراحی کارت پرسنلی است. سعی کنید در طراحی کارت پرسنلی از رنگی استفاده کنید که با رنگ بند گردنی همخوانی داشته باشد.

سومین مورد مهم که در هنگام تهیه گردن آویز باید مورد توجه قرار گیرد، دوام و مقاومت آن است. بندهای گردن آویز معمولا در قطرهای 1 سانتی متری و 2 سانتی متری تولید می شوند که اگر ماندگاری آن ها برایتان مهم است پیشنهاد ما برای شما بندی با قطر 2 سانتی متری است.

 

گیره کارت شناسایی

گیره کارت شناسایی دیگر لوازم جانبی کارت به شما می رود که جهت نگهداری کارت به کار می‌رود. با وجود استفاده از گیره دیگر نیازی به بند گردن آویز وجود ندارد. زیرا این گیره ها مستقیما به جاکارتی متصل می شوند و به صورت قفل کارت را نگهداری می‌‌کنند و مانع از افتادن آن می‌شوند. در حقیقت به واسطه گیره می توان انواع جاکارتی را که به صورت افقی و عمودی تولید می شوند، به راحتی بر روی لباس نصب نمود. این گیره ها در انواع و اشکال گوناگون به صورت پلاستیکی و فلزی وجود دارند که متناسب با نیاز می توان هر یک از آن ها را تهیه نمود. گیره کارت استیل، گیره کارت آهنربایی، گیره کارت پلاستیکی و گیره کارت فلزی از انواع رایج این گیره‌ها هستند.

 


تمام متعلقات کارت پی وی سی

نگهداری آسان از کارت پی وی سی

لوازم جانبی کارت pvc شامل کیف کارت، جاکارتی، بند گردن آویز کارت و گیره نگهدارنده کارت است که جزو متعلقات ضروری کارت به شمار می رود. این مقاله به معرفی هر یک از این لوازم جانبی و کاربردی که دارند پرداخته است. به گونه ای که با خواندن آن تا انتها می توانید تصمیم بگیرید که برای محافظت از کارت های خود و استفاده آسان از آن ها کدام یک از گزینه های موجود را برگزینید.
کیف مدارک
استفاده از کیف مدارک که معمولاً همه ما به آن علاقه داریم. کیف مدارک یک فضای استاندارد و از پیش تعیین شده در اختیار ما قرار می‌دهد که در کنار آن می‌توانیم از سایر مدارک هم استفاده کنیم. قرار گرفتن چند کارت در کنار یک دیگر ممکن است جالب و مناسب به نظر برسد، اما در برخی موارد استفاده همزمان از این کارت‌ها و احتمال تداخل آنها به هنگام پردازش‌های الکترومغناطیسی ممکن است چالش برانگیز باشد.
 البته برای کسانی که مشغله زیادی دارند و امکان استفاده از چند کیف و لوازم جانبی نگهداری کارت شناسایی را ندارند، استفاده از کیف مدارک گزینه مناسبی محسوب می‌شود. رعایت نکات ایمنی در نگهداری از کارت و همچنین جلوگیری از هم پوشانی احتمالی بین اطلاعات کارت‌های مختلف به هنگام استفاده از آنها موارد مهمی در انتخاب کیف مدارک هستند.

جاکارتی کارت شناسایی
جاکارتی یکی از لوازم جانبی کارت pvc محسوب می گردد که در کنار گردن آویزها کامل می شود. جاکارتی یک محفظه پلاستیکی است که معمولا از جنس پلاستیک خشک یا سفت تولید می شود و برای قرار دادن کارت شناسایی یا کارت پرسنلی به کار می رود. این نگهدارنده ها برای موارد مصرفی گوناگون در ابعاد مختلفی تولید می شوند. این لوازم جانبی معمولا به دو صورت عمودی و افقی وجود دارند و شما می توانید متناسب با جهت چاپ کارت شناسایی خود بهترین هولدر را انتخاب کنید تا به نمایش صحیح کارت شما کمک کند.

مزایای جاکارتی
حفاظت از کارت در برابر آسیب های احتمالی
حفاظت از کارت شناسایی در برابر مفقود شدن
دسترسی آسان و سهولت فرآیند نمایش کارت شناسایی
حفاظت از کارت شناسایی در برابر سایش و پاره شدن
بند گردن آویز
بند گردن آویز نوعی طناب یا تسمه است که معمولا از جنس پارچه ساخته می شود و برای نگهداری کارت استفاده می شود و از طریق گیره ای که به آن متصل است به هولدر وصل می شود. بند آویز گردنی کارت شناسایی محصولی کاربردی است که برای موارد مختلفی استفاده می شود و امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. از این ابزار می توان برای تبلیغ، زیبایی و حتی شناسایی افراد بهره مند شد. از مهمترین کاربردهای این لوازم جانبی می توان به استفاده در نمایشگاه ها ،همایش ها، سمینارها گردهمایی ‌ها و همچنین برگزاری آزمون‌های بزرگ اشاره نمود. البته استفاده از بند آویز گردنی و جاکارتی جزو الزامات در جریان برگزاری یک همایش یا نمایشگاه نیست اما با توجه به نکات مثبتی که به همراه دارد می تواند در برگزاری هر چه بهتر آن ها موثر باشد.
موارد استفاده بند گردن آویز
استفاده از بند گردن آویز را می توان جهت تفکیک اعضای یگ مجموعه از بازدید کنندگان یا مشتریان مورد استفاده قرار داد. این بندها را می توان بعنوان یک محصول ضروری و جدا نشدنی از مجموعه ها معرفی نمود. زیرا می تواند می ‌توانند نقش مهمی در تبلیغات داشته باشند و با دادن جلوه به مجموعه یک دید متفاوت در مشتری ایجاد نماید.
بند آویز گردن را می توان به عنوان ابزاری برای تبلیغات استفاده نمود که نیاز به پرداخت هزینه های زیادی ندارد. این محصول را می توانید در هر تعدادی که می خواهید تهیه کنید و بعنوان هدایای تبلیغاتی در اختیار افراد قرار دهید. بندهای گردن آویز در رنگ بندی های متنوعی وجود دارند و این تنوع حق انتخاب بیشتری را به شما می دهد و می توانید بندهایی را متناسب با سلیقه‌ های مختلف مخاطبان خود داشته باشید.
نکات مهم در انتخاب بند گردن آویز
اولین نکته ای که در انتخاب یک آویز گردنی مهم است اندازه آن است. اگر نمی خواهید برای مجموعه خود یک بند گردن آویز اختصاصی تهیه کنید توصیه می شود رنگی را تهیه کنید که با رنگ سازمانی شما همخوانی داشته باشد.
دومین نکته ای که وجود دارد استفاده از رنگ و المان های مناسب در طراحی کارت پرسنلی شماست. سعی کنید در طراحی کارت پرسنلی از رنگی استفاده کنید که با رنگ بند گردنی همخوانی داشته باشد.
نکته سوم که می بایست در هنگام تهیه گردن آویز بدان دقت شود دوام و مقاومت آن است. بندهای گردن آویز معمولا در قطرهای 1 سانتی متری و 2 سانتی متری تولید می شوند که اگر ماندگاری آن ها برایتان مهم است پیشنهاد ما برای شما بندی با قطر 2 سانتی متری است.
گیره کارت شناسایی
گیره کارت شناسایی نیز از دیگر متعلقات کارت به شمار می رود که با استفاده از آن می توان جاکارتی ها را به راحتی بر روی لباس نصب نمود. در صورتی که نمی خواهید از بند گردنی برای کارت پرسنلی استفاده نمایید می توانید از گیره استفاده کنید.گیره های در انواع و جنس های گوناگونی وجود دارند و کاربردهای مختلفی دارند. همچنین نحوه استفاده از هریک متناسب با نوعی که دارد متفاوت است. به عنوان مثال گیره فلزی کارت امکان الصاق کارت های شناسایی را به کت، پیراهن، مقنعه و… را دارند و قابلیت دسترسی سریع و آسان به کارت را فراهم می نماید. گیره قرقره ای فلزی کارت شناسایی نیز دارای یک بند فلزی بلند هستند که برای استفاده کارت های کنترل تردد مناسب هستند.

گیره کارت پی وی سی

 گیره کارت شناسایی

گیره کارت شناسایی نیز از دیگر متعلقات کارت به شمار می رود که با استفاده از آن می توان جاکارتی ها را به راحتی بر روی لباس نصب نمود. در صورتی که نمی خواهید از بند گردنی برای کارت پرسنلی استفاده نمایید می توانید از گیره استفاده کنید.گیره های در انواع و جنس های گوناگونی وجود دارند و کاربردهای مختلفی دارند. همچنین نحوه استفاده از هریک متناسب با نوعی که دارد متفاوت است. به عنوان مثال گیره فلزی کارت امکان الصاق کارت های شناسایی را به کت، پیراهن، مقنعه و … را دارند و قابلیت دسترسی سریع و آسان به کارت را فراهم می نماید. گیره قرقره ای فلزی کارت شناسایی نیز دارای یک بند فلزی بلند هستند که برای استفاده کارت های کنترل تردد مناسب هستند.به طور کلی تمامی این متعلقات برای استفاده آسان از کارت های شناسایی و امنیت نگهداری آن ها تولید و به کار گرفته می شوند.


انواع گردن آویز کارت پی وی سی

انواع گردن آویز

اگر به مزایا و نکات مثبتی که یک گردن آویز به همراه کارت آویز آن دارند پی برده باشید حتما می دانید که توجه به تهیه و آماده سازی بند گردنی اختصاصی و چاپ کارت های پرسنلی و بازدید کننده از جمله مواردیست که می تواند در برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه و همایش و … بسیار موثر باشد. اگر تصمیمتان بر آن شد که اقدام به تولید گردن آویز یا چاپ بند گردنی اختصاصی دست بزنید و به همراه آن کارت آویز تهیه کنید و در اختیار پرسنل و شرکت کنندگان قرار دهید پس لازم است تا از برخی موارد در طراحی و آماده سازی آن اطلاع داشته باشید.

تعداد بسیار زیادی از شرکت کنندگان در نمایشگاه ها یا سایر رویدادها گردن آویزها و کارت آویزهای خود را دور ننداخته و از آن به عنوان یک یادگاری از یک نمایشگاه یا همایش استفاده می کنند. با طراحی گردن آویزهای خوب فرصت بسیار خوبی جهت تبلیغات موثر و به یاد ماندنی در ذهن مخاطب را به دست می آورید چرا که شرکت کنندگان آن ها را به خانه یا محل کار خود خواهند برد و در معرض دید دیگران قرار خواهند داد. در نتیجه نه تنها هر زمانی که آن را مشاهده می کنند به یاد آن نمایشگاه یا همایش خاص می افتند بلکه همکاران و دوستان و آشنایان آنها نیز متوجه چنین المان تبلیغاتی ای خواهند شد. لذا لزوم توجه به طراحی مناسب و موثر یک گردن آویز از جمله مواردیست که می تواند در اثرگذاری مثبت برند در ذهن مخاطب تاثیر فراوان داشته باشد.

اولین نکته ای که در طراحی یک گردن آویز حائز اهمیت است ابعاد و اندازه آن است. در صورتی که تمایلی به استفاده از بند گردنی اختصاصی ندارید پیشنهاد می شود که از گردن آویز رنگی که با رنگ سازمانی شما همخوانی دارد استفاده کنید. قطر مناسب برای این کار نیز بند گردنی 1 سانتی متر است. اما در صورتی که نگاه ویژه و خاصی دارید و تمایل به استفاده از گردن آویزهای اختصاصی دارید بهترین انتخاب شما بندهای آویز ابریشمی و در قطر 2 سانتی متر هستند. این گردن آویزها که به لحاظ زیبایی ظاهری و کیفیت چاپ در بالاترین سطح ممکن قرار دارند علاوه بر ظاهر زیبا، کیفیت چاپ بسیار بالا و دوام و مقاومت در برابر کشش دارای بهترین اندازه سطح مقطع جهت ایجاد طراحی های حرفه ای و تاثیر گذار است. مسلما توجه به نکات بسیار ظریفی همچون استفاده از گردن آویزهای اختصاصی نکته ایست که در ذهن هر مخاطبی باقی خواهد ماند. اما این همه کار نیست، چرا که گردن آویز بدون کارت آویز بی معنی است. در صورتی که رویداد شما یک نمایشگاه، کنفرانس، همایش، سمینار یا از این دست است پیشنهاد می شود که از کارت آویزی واضح و قابل خواندن استفاده کنید. چنانچه مایل به استفاده از کارت در حالت افقی هستید استفاده از کارت آویز 115  در 92 میلی متر (جاکارتی A3) و اگر حالت عمودی کارت مد نظرتان هست از کارت آویز 150 در 105 میلی متری (جاکارتی B4) استفاده نمایید. این جاکارتی ها به دلیل اندازه مناسبشان بسیار خوانا و واضح هستند.

اما نکته دوم استفاده از رنگ و المان های مناسب در طراحی کارت پرسنلی یا کارت بازدید کننده است. در طراحی کارت حداکثر تلاش را به خرج دهید و از رنگ های استفاده شده در گردن آویز استفاده کنید تا یک همخوانی و هارمونی رنگی در هر دو محصول به وجود بیاید. نکته دوم آن است که قسمت های مهم کارت همچون نام شرکت و نام پرسنل را با فونت خوانا و بزرگ بنویسید که به راحتی از فاصله یک متری قابل خواندن باشد. گردن آویزها بهترین راه برای شبکه سازی و ایجاد روابط جدید در نمایشگاه ها هستند و به شرکت کنندگان اجازه می دهند تا از اطلاعاتی مختصری که روی کارت چاپ شده است استفاده کنند و با دیگران ارتباط برقرار کنند.
مورد سوم در هنگام تهیه گردن آویز آن است که به دوام و مقاومت هم بند گردنی و هم کارت آویز آن توجه ویژه نمایید. چرا که هنگامی که شرکت کنندگان یا پرسنل در حال رفت و آمد هستند در میان صحبت ایشان باعث ایجاد مزاحمت نگردد. یکی از راه های مناسب و ساده جهت استفاده راحت تر و لذت بخش از گردن آویزها آن است که بند گردنی به جای اتصال به مرکز کارت آویز به هر دو طرف آن اتصال پیدا کند. اینگونه هم انداختن و برداشتن گردن آویز ساده تر می شود و هم در هنگام حرکت و حتی وزش باد باعث ایجاد مزاحمت و برخورد به صورت نمی شود.

اما نکته آخر استفاده از اطلاعات اضافی بر روی کارت است. حد الامکان سعی شود تا از اطلاعات اضافی بر روی کارت استفاده نشود اما اگر امکان آن نبود سعی شود که از مواردی چون QR Code، آدرس وب سایت و یا فعال ترین اشتراک شبکه های اجتماعی از جمله مواردی هستند که به بهبود تاثیر کارت کمک می کنند. حال که با موارد پایه ای و اصولی در طراحی و تهیه گردن آویز و کارت های آویز برای رویدادها آشنا شدید بهتر است که با چند مورد از استفاده خلاقانه از این محصولات نیز آشنا شوید.

کارت آویز کنفرانس MAI P&M
در تهیه و طراحی کارت آویزهای کنفرانس MAI P&M دو نکته بسیار مهم وجود دارد. نخست آنکه نام شرکت کنندگان و پرسنل در بالا سمت چپ کارت، با فونتی بسیار مناسب و اندازه بزرگ و خوانا چاپ شده است که به راحتی برای سایر قابل خواندن است. نکته دوم استفاده صحیح و خلاقانه از رنگ های مختلف برای انواع شرکت کنندگان همچون حامیان مالی، سخنران ها، میهمانان و شرکت های VIP است که به برقراری ارتباطات صحیح و موثر کمک شایانی کرده است.

کنفرانس Brand New Conference
با اینکه کمتر طراحی پیدا می شود تا از سه رنگ زرد، سیاه و سفید در کنار یکدیگر استفاده کند اما طراح کارت های کنفرانس Brand New Conference با نگاهی خلاقانه و نوآور توانسته کارتی جذاب و مدرن طراحی و آماده کند. هارمونی رنگ ها در این کارت با میز سخنرانان و مدعوین و سایر المان های تزئیناتی بسیار برجسته و چشم نواز است و با اینکه اطلاعات بسیار کم و مختصری روی کارت چاپ شده است ولی بازدهی بسیار بالایی را داشته اند. همچنین نحوه قرار گرفتن و اتصال بند گردنی به کارت به خوبی طراحی شده است، به نوعی که کمترین آزار از استفاده از گردن آویز را نیز به همراه نخواهد داشت.
کنفرانس Future Stack
هنگامی که شرکت نرم افزاری NewRelic برای اولین بار اقدام به برگزاری کنفرانس نمود از نوعی از گردن آویز استفاده کرد که در نگاه اولین باعث تعجب همگان می شد. این طراحی بسیار نوآورانه به شرکت کنندگان و پرسنل اجازه می داد تا با استفاده از NFC اطلاعات را با دیگران به اشتراک گذاشته و از طریق دستگاه های اندرویدی یا iOS  به آن دسترسی داشته باشند.

کنفرانس F8
کارت هایی که در رویداد F8 مورد استفاده قرار گرفت کلیه اطلاعات ضروری و مورد نیاز شرکت کنندگان و برگزار کنندگان را بر روی یک دفترچه و زیبا قرار داده بودند. این دفترچه که چهار پنج برگ بیشتر نداشت کلیه اطلاعات لازم همچون ساعت شروع و پایان، کروکی اماکن مهم در سالن، برنامه دقیق کنفرانس و … را در خود جای داده بود.
کنفرانس Brooklyn Beta
بندهای گردن آویزهای استفاده شده در کنفرانس Brooklyn Beta را می توان یک گام به جلو در طراحی مینیمال و موثر کارت های آویز نمایشگاهی دانست. در طراحی این کارت عکس شرکت کنندگان به همراه یک بیوگرافی مختصر باعث به وجود آمدن شاهکاری در هماهنگی هر چه بیشتر و بهتر طراحی آن انجام داد. اسامی کلیه شرکت کنندگان در این کارت بزرگ و خوانا و در نهایت هارمونی رنگی قرار دارند. اما نکته بارز و منحصر به فرد این کارت قرار گیری حجم زیادی از اطلاعات در آن است که بر خلاف معمول بسیار زیبا و فوق العاده در کارت جای گرفته اند.
سمینار TEDx STJohns
بنیاد TED بخشی دارد به نام TEDx که رویدادهایی که تحت نظر مستقیم مجموعه نیست و توسط دوستداران یا سایر مجموعه هایی که تمایل به همکاری با TED دارند برگزار می شود را سازمان دهی می کند. در سمینار TEDx STJohn کارتی بسیار متفاوت ارائه شد. در طراحی این کارت بیشتر بر روی نام سمینار و نقش افراد مدعو در رویداد تاکید دارد. استفاده از گیره کارت پرسنلی به جای بند آویز باعث شده است که این کارت به لباس الصاق شود. همچنین اطلاعات بسیار کمی نیز بر روی آن حک شده است.


آویز کارت پی وی سی

بند گردن آویز

 

بند گردن آویز نوعی طناب یا تسمه است که معمولا از جنس پارچه ساخته می شود و برای نگهداری کارت استفاده می شود و از طریق گیره ای که به آن متصل است به هولدر وصل می شود. بند آویز گردنی کارت شناسایی محصولی کاربردی است که برای موارد مختلفی استفاده می شود و امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. از این ابزار می توان برای تبلیغ، زیبایی و حتی شناسایی افراد بهره مند شد. از مهمترین کاربردهای این لوازم جانبی می توان به استفاده در نمایشگاه ها ،همایش ها، سمینارها گردهمایی ‌ها و همچنین برگزاری آزمون‌های بزرگ اشاره نمود. البته استفاده از بند آویز گردنی و جاکارتی جزو الزامات در جریان برگزاری یک همایش یا نمایشگاه نیست اما با توجه به نکات مثبتی که به همراه دارد می تواند در برگزاری هر چه بهتر آن ها موثر باشد. چنانچه تصمیم گرفتید برای پرسنل و یا بازدید کنندگان مجموعه خود جای کارت و بند گردن آویز تهیه نمایید می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

 

موارد استفاده بند گردن آویز

 

استفاده از بند گردن آویز را می توان جهت تفکیک اعضای یگ مجموعه از بازدید کنندگان یا مشتریان مورد استفاده قرار داد. این بندها را می توان بعنوان یک محصول ضروری و جدا نشدنی از مجموعه ها معرفی نمود. زیرا می تواند می ‌توانند نقش مهمی در تبلیغات داشته باشند و با دادن جلوه به مجموعه یک دید متفاوت در مشتری ایجاد نماید.

 

بند آویز گردن را می توان به عنوان ابزاری برای تبلیغات استفاده نمود که نیاز به پرداخت هزینه های زیادی ندارد. این محصول را می توانید در هر تعدادی که می خواهید تهیه کنید و بعنوان هدایای تبلیغاتی در اختیار افراد قرار دهید. بندهای گردن آویز در رنگ بندی های متنوعی وجود دارند و این تنوع حق انتخاب بیشتری را به شما می دهد و می توانید بندهایی را متناسب با سلیقه‌ های مختلف مخاطبان خود داشته باشید.

 

نکات مهم در انتخاب بند گردن آویز

 

اولین نکته ای که در انتخاب یک آویز گردنی مهم است اندازه آن است. اگر نمی خواهید برای مجموعه خود یک بند گردن آویز اختصاصی تهیه کنید توصیه می شود رنگی را تهیه کنید که با رنگ سازمانی شما همخوانی داشته باشد.

دومین نکته ای که وجود دارد استفاده از رنگ و المان های مناسب در طراحی کارت پرسنلی شماست. سعی کنید در طراحی کارت پرسنلی از رنگی استفاده کنید که با رنگ بند گردنی همخوانی داشته باشد.

 

نکته سوم که می بایست در هنگام تهیه گردن آویز بدان دقت شود دوام و مقاومت آن است. بندهای گردن آویز معمولا در قطرهای 1 سانتی متری و 2 سانتی متری تولید می شوند که اگر ماندگاری آن ها برایتان مهم است پیشنهاد ما برای شما بندی با قطر 2 سانتی متری است.

 

گردن آویز نمایشگاهی 

 

بند کارت،کارت آویز گردنی ، بند گردنی، روبان کارت، بند آویز،کارت آویز،اینها همگی اسامی محصولی است بسیار پر کاربرد که نمایشگاه ها،سمینار ها ،همایش ها وهرگونه مراسم تشریفاتی گوشه ای از کاربرد های این بندآویز ها می باشند.

 

اغلب مشتریان عزیز در پیداکردن تامین کننده مطمئن برای این محصول دچار سردرگمی می شوند.

 این بند آویز نمایشگاهی شامل :جاکارتی گیره بند آویز با چاپ اختصاصی است.

در اغلب نمایشگاه ها همچین مواردی را دیده اید و چون در نزدیکی کاربران خود برای صحبت و معرفی قرار میگیرید، این بندآویزها کاملا به چشم میخورند و باید مراقب کیفیت و ظرافت تولید این بند ها باشید.

 

چاپ برند بر روی بند آویز گردنی ایده خوبی برای معرفی محصولات و آگاهی رساندن به مخاطبین است.بند آویز نمایشگاهی در رنگ بندی های مختلف تولید می شود که می توان رنگ سازمانی خود را با رنگ بند آویز گردن تطبیق دهید.

گردن آویز نمایشگاهی یک محصول پرکاربرد می باشد که اگر شرکت در نمایشگاه را در برنامه کاری خود دارید حتما از چاپ لوگو و برند خود بر روی بند آویز گردن استفاده کنید .

 

چاپ بند گردن آویز 

امروزه با پیشرفت بازاریابی و تبلیغات و جذب مشتری ، روش های مختلفی برای فروش کالا و معرفی برند وجود دارد. برای پیدا کردن آن باید بدانیم مخاطبین ما چه کسانی هستند. سپس جایگاه و نوع هدایا و محصولاتی که با برند و حوزه فعالیت کاری تطبیق داده می شود ، را انتخاب کنیم.

هدایای تبلیغاتی از جمله بند آویز گردنی یکی از روش های تبلیغات می باشد که تاثیر شگرفی در جذب مشتری و فروش و معرفی کالا دارد .