سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آویز کارت پی وی سی

بند گردن آویز

 

بند گردن آویز نوعی طناب یا تسمه است که معمولا از جنس پارچه ساخته می شود و برای نگهداری کارت استفاده می شود و از طریق گیره ای که به آن متصل است به هولدر وصل می شود. بند آویز گردنی کارت شناسایی محصولی کاربردی است که برای موارد مختلفی استفاده می شود و امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. از این ابزار می توان برای تبلیغ، زیبایی و حتی شناسایی افراد بهره مند شد. از مهمترین کاربردهای این لوازم جانبی می توان به استفاده در نمایشگاه ها ،همایش ها، سمینارها گردهمایی ‌ها و همچنین برگزاری آزمون‌های بزرگ اشاره نمود. البته استفاده از بند آویز گردنی و جاکارتی جزو الزامات در جریان برگزاری یک همایش یا نمایشگاه نیست اما با توجه به نکات مثبتی که به همراه دارد می تواند در برگزاری هر چه بهتر آن ها موثر باشد. چنانچه تصمیم گرفتید برای پرسنل و یا بازدید کنندگان مجموعه خود جای کارت و بند گردن آویز تهیه نمایید می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

 

موارد استفاده بند گردن آویز

 

استفاده از بند گردن آویز را می توان جهت تفکیک اعضای یگ مجموعه از بازدید کنندگان یا مشتریان مورد استفاده قرار داد. این بندها را می توان بعنوان یک محصول ضروری و جدا نشدنی از مجموعه ها معرفی نمود. زیرا می تواند می ‌توانند نقش مهمی در تبلیغات داشته باشند و با دادن جلوه به مجموعه یک دید متفاوت در مشتری ایجاد نماید.

 

بند آویز گردن را می توان به عنوان ابزاری برای تبلیغات استفاده نمود که نیاز به پرداخت هزینه های زیادی ندارد. این محصول را می توانید در هر تعدادی که می خواهید تهیه کنید و بعنوان هدایای تبلیغاتی در اختیار افراد قرار دهید. بندهای گردن آویز در رنگ بندی های متنوعی وجود دارند و این تنوع حق انتخاب بیشتری را به شما می دهد و می توانید بندهایی را متناسب با سلیقه‌ های مختلف مخاطبان خود داشته باشید.

 

نکات مهم در انتخاب بند گردن آویز

 

اولین نکته ای که در انتخاب یک آویز گردنی مهم است اندازه آن است. اگر نمی خواهید برای مجموعه خود یک بند گردن آویز اختصاصی تهیه کنید توصیه می شود رنگی را تهیه کنید که با رنگ سازمانی شما همخوانی داشته باشد.

دومین نکته ای که وجود دارد استفاده از رنگ و المان های مناسب در طراحی کارت پرسنلی شماست. سعی کنید در طراحی کارت پرسنلی از رنگی استفاده کنید که با رنگ بند گردنی همخوانی داشته باشد.

 

نکته سوم که می بایست در هنگام تهیه گردن آویز بدان دقت شود دوام و مقاومت آن است. بندهای گردن آویز معمولا در قطرهای 1 سانتی متری و 2 سانتی متری تولید می شوند که اگر ماندگاری آن ها برایتان مهم است پیشنهاد ما برای شما بندی با قطر 2 سانتی متری است.

 

گردن آویز نمایشگاهی 

 

بند کارت،کارت آویز گردنی ، بند گردنی، روبان کارت، بند آویز،کارت آویز،اینها همگی اسامی محصولی است بسیار پر کاربرد که نمایشگاه ها،سمینار ها ،همایش ها وهرگونه مراسم تشریفاتی گوشه ای از کاربرد های این بندآویز ها می باشند.

 

اغلب مشتریان عزیز در پیداکردن تامین کننده مطمئن برای این محصول دچار سردرگمی می شوند.

 این بند آویز نمایشگاهی شامل :جاکارتی گیره بند آویز با چاپ اختصاصی است.

در اغلب نمایشگاه ها همچین مواردی را دیده اید و چون در نزدیکی کاربران خود برای صحبت و معرفی قرار میگیرید، این بندآویزها کاملا به چشم میخورند و باید مراقب کیفیت و ظرافت تولید این بند ها باشید.

 

چاپ برند بر روی بند آویز گردنی ایده خوبی برای معرفی محصولات و آگاهی رساندن به مخاطبین است.بند آویز نمایشگاهی در رنگ بندی های مختلف تولید می شود که می توان رنگ سازمانی خود را با رنگ بند آویز گردن تطبیق دهید.

گردن آویز نمایشگاهی یک محصول پرکاربرد می باشد که اگر شرکت در نمایشگاه را در برنامه کاری خود دارید حتما از چاپ لوگو و برند خود بر روی بند آویز گردن استفاده کنید .

 

چاپ بند گردن آویز 

امروزه با پیشرفت بازاریابی و تبلیغات و جذب مشتری ، روش های مختلفی برای فروش کالا و معرفی برند وجود دارد. برای پیدا کردن آن باید بدانیم مخاطبین ما چه کسانی هستند. سپس جایگاه و نوع هدایا و محصولاتی که با برند و حوزه فعالیت کاری تطبیق داده می شود ، را انتخاب کنیم.

هدایای تبلیغاتی از جمله بند آویز گردنی یکی از روش های تبلیغات می باشد که تاثیر شگرفی در جذب مشتری و فروش و معرفی کالا دارد .