سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمام متعلقات کارت پی وی سی

نگهداری آسان از کارت پی وی سی

لوازم جانبی کارت pvc شامل کیف کارت، جاکارتی، بند گردن آویز کارت و گیره نگهدارنده کارت است که جزو متعلقات ضروری کارت به شمار می رود. این مقاله به معرفی هر یک از این لوازم جانبی و کاربردی که دارند پرداخته است. به گونه ای که با خواندن آن تا انتها می توانید تصمیم بگیرید که برای محافظت از کارت های خود و استفاده آسان از آن ها کدام یک از گزینه های موجود را برگزینید.
کیف مدارک
استفاده از کیف مدارک که معمولاً همه ما به آن علاقه داریم. کیف مدارک یک فضای استاندارد و از پیش تعیین شده در اختیار ما قرار می‌دهد که در کنار آن می‌توانیم از سایر مدارک هم استفاده کنیم. قرار گرفتن چند کارت در کنار یک دیگر ممکن است جالب و مناسب به نظر برسد، اما در برخی موارد استفاده همزمان از این کارت‌ها و احتمال تداخل آنها به هنگام پردازش‌های الکترومغناطیسی ممکن است چالش برانگیز باشد.
 البته برای کسانی که مشغله زیادی دارند و امکان استفاده از چند کیف و لوازم جانبی نگهداری کارت شناسایی را ندارند، استفاده از کیف مدارک گزینه مناسبی محسوب می‌شود. رعایت نکات ایمنی در نگهداری از کارت و همچنین جلوگیری از هم پوشانی احتمالی بین اطلاعات کارت‌های مختلف به هنگام استفاده از آنها موارد مهمی در انتخاب کیف مدارک هستند.

جاکارتی کارت شناسایی
جاکارتی یکی از لوازم جانبی کارت pvc محسوب می گردد که در کنار گردن آویزها کامل می شود. جاکارتی یک محفظه پلاستیکی است که معمولا از جنس پلاستیک خشک یا سفت تولید می شود و برای قرار دادن کارت شناسایی یا کارت پرسنلی به کار می رود. این نگهدارنده ها برای موارد مصرفی گوناگون در ابعاد مختلفی تولید می شوند. این لوازم جانبی معمولا به دو صورت عمودی و افقی وجود دارند و شما می توانید متناسب با جهت چاپ کارت شناسایی خود بهترین هولدر را انتخاب کنید تا به نمایش صحیح کارت شما کمک کند.

مزایای جاکارتی
حفاظت از کارت در برابر آسیب های احتمالی
حفاظت از کارت شناسایی در برابر مفقود شدن
دسترسی آسان و سهولت فرآیند نمایش کارت شناسایی
حفاظت از کارت شناسایی در برابر سایش و پاره شدن
بند گردن آویز
بند گردن آویز نوعی طناب یا تسمه است که معمولا از جنس پارچه ساخته می شود و برای نگهداری کارت استفاده می شود و از طریق گیره ای که به آن متصل است به هولدر وصل می شود. بند آویز گردنی کارت شناسایی محصولی کاربردی است که برای موارد مختلفی استفاده می شود و امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. از این ابزار می توان برای تبلیغ، زیبایی و حتی شناسایی افراد بهره مند شد. از مهمترین کاربردهای این لوازم جانبی می توان به استفاده در نمایشگاه ها ،همایش ها، سمینارها گردهمایی ‌ها و همچنین برگزاری آزمون‌های بزرگ اشاره نمود. البته استفاده از بند آویز گردنی و جاکارتی جزو الزامات در جریان برگزاری یک همایش یا نمایشگاه نیست اما با توجه به نکات مثبتی که به همراه دارد می تواند در برگزاری هر چه بهتر آن ها موثر باشد.
موارد استفاده بند گردن آویز
استفاده از بند گردن آویز را می توان جهت تفکیک اعضای یگ مجموعه از بازدید کنندگان یا مشتریان مورد استفاده قرار داد. این بندها را می توان بعنوان یک محصول ضروری و جدا نشدنی از مجموعه ها معرفی نمود. زیرا می تواند می ‌توانند نقش مهمی در تبلیغات داشته باشند و با دادن جلوه به مجموعه یک دید متفاوت در مشتری ایجاد نماید.
بند آویز گردن را می توان به عنوان ابزاری برای تبلیغات استفاده نمود که نیاز به پرداخت هزینه های زیادی ندارد. این محصول را می توانید در هر تعدادی که می خواهید تهیه کنید و بعنوان هدایای تبلیغاتی در اختیار افراد قرار دهید. بندهای گردن آویز در رنگ بندی های متنوعی وجود دارند و این تنوع حق انتخاب بیشتری را به شما می دهد و می توانید بندهایی را متناسب با سلیقه‌ های مختلف مخاطبان خود داشته باشید.
نکات مهم در انتخاب بند گردن آویز
اولین نکته ای که در انتخاب یک آویز گردنی مهم است اندازه آن است. اگر نمی خواهید برای مجموعه خود یک بند گردن آویز اختصاصی تهیه کنید توصیه می شود رنگی را تهیه کنید که با رنگ سازمانی شما همخوانی داشته باشد.
دومین نکته ای که وجود دارد استفاده از رنگ و المان های مناسب در طراحی کارت پرسنلی شماست. سعی کنید در طراحی کارت پرسنلی از رنگی استفاده کنید که با رنگ بند گردنی همخوانی داشته باشد.
نکته سوم که می بایست در هنگام تهیه گردن آویز بدان دقت شود دوام و مقاومت آن است. بندهای گردن آویز معمولا در قطرهای 1 سانتی متری و 2 سانتی متری تولید می شوند که اگر ماندگاری آن ها برایتان مهم است پیشنهاد ما برای شما بندی با قطر 2 سانتی متری است.
گیره کارت شناسایی
گیره کارت شناسایی نیز از دیگر متعلقات کارت به شمار می رود که با استفاده از آن می توان جاکارتی ها را به راحتی بر روی لباس نصب نمود. در صورتی که نمی خواهید از بند گردنی برای کارت پرسنلی استفاده نمایید می توانید از گیره استفاده کنید.گیره های در انواع و جنس های گوناگونی وجود دارند و کاربردهای مختلفی دارند. همچنین نحوه استفاده از هریک متناسب با نوعی که دارد متفاوت است. به عنوان مثال گیره فلزی کارت امکان الصاق کارت های شناسایی را به کت، پیراهن، مقنعه و… را دارند و قابلیت دسترسی سریع و آسان به کارت را فراهم می نماید. گیره قرقره ای فلزی کارت شناسایی نیز دارای یک بند فلزی بلند هستند که برای استفاده کارت های کنترل تردد مناسب هستند.